Ostoslistasi
Ostoslistasi on tyhjä

TrainTalk™

Laitteet, jotka yksinkertaistavat rautatieliikennettä.

Luotettava rautatieliikenne ei ole vain tärkeää, vaan myös elintärkeää. Turvallinen viestintä junien, junahenkilökunnan ja liikenteenohjauksen välillä on ratkaisevan tärkeää onnettomuuksien välttämiseksi.

Kolmannes Ruotsin junaliikenteen harjoittajista, kuten SJ, Västtrafik, MTR Commuter Trains ja Östgötatrafiken sekä keltaiset huoltoajoneuvot, jotka ylläpitävät Ruotsin Liikennehallinnon ratajärjestelmää, luottavat päivittäin TrainTalk™ -järjestelmään, jonka tulokset ovat todistetusti hyviä ja luotettavia. Malux TrainTalk™ junapuhelinjärjestelmä mahdollistaa GSM-R-puhelimien käytön sekä kannettavina laitteina että handsfree- ja kiinteästi TrainTalk™ -yhteydellä. Silloin junankuljettajat ja henkilökunta voivat kommunikoida keskenään helpommin milloin ja missä tahansa junamatkan aikana.

GSM-R 2W - Modular

Kompakti tai jaettava asennukseen Kompakti modulaarinen rakenne, joka voidaan jakaa yhteiseen asennukseen, esim. mikrofoni, luuri, puhelin, ECU-laatikko voidaan asentaa eri paikkoihin ohjaamoon. Sopii hyvin keltaisiin ajoneuvoihin kiskoilla, joissa tilaa on vähän.

Lue lisää...

Läs mer...

GSM-R 2W - Portable

TrainTalk ™ Portable - laukku, jota voidaan helposti siirtää tai asentaa avaimenreikäkiinnikkeellä seinään tai konsoliin.

Lue lisää...

Läs mer...

GSM-R 2W - SED OPH-810R

TrainTalk ™ OVK5 - on täydellinen yksikkö, joka helposti ja nopeasti korvaa Sagem OVK3 ja Malux OVK4 ratkaisun, joka on jo monissa junissa.

Lue lisää...

Läs mer...

GSM-R 2W - Desktop

TrainTalk ™ GSM-R-järjestelmä on hyväksytty 2W:n ohjaamoradiovaihtoehdoksi junille. TrainTalk-järjestelmä on kehitetty yhteistyössä Pohjoismaiden junaliikenteen harjoittajien kanssa. Kustannustehokasta 2W-järjestelmää voidaan käyttää 8W junaradiojärjestelmän sijaan, mikä tekee käytöstä joustavampaa, nopeampaa ja helpompaa junankuljettajille ja henkilökunnalle.

Lue lisää...

Läs mer...

Rautatiealaa voidaan monella tapaa pitää konservatiivisena toimialana, mutta ne toimivat erittäin pitkäjänteisesti ja hyvin todistetuilla luotettavilla ratkaisuilla, kuten esim. GSM-R, joka säilyy ainakin vuoteen 2030 asti. Se on pitkä prosessi ideavaiheesta tekoon.

TrainTalk ™ puolestaan ​​on entistä joustavampi järjestelmä. Vaikka uusia teknologioita rautatieviestintään lisättäisiin tulevaisuudessa, TrainTalk ™ voidaan päivittää ja voi siten ilman suuria vaikeuksia ja hässäkkää pysyä sosiaalisen ja rautatiealan kehityksen mukana.

GSM-R Puhelimet

Puhelimet ratatöihin ja vaativiin ympäristöihin. Erittäin kestävä iskuja, putoamista ja tärinää vastaan. Saatavana useissa eri malleissa.

Lue lisää...

Cab Radio

Vaatimukset junaradiojärjestelmille ovat monia ja erilaisia. Moottoritila, tekninen kaappi tai ohjaamo - jokaisella asennuspaikalla on omat ehdot. Modulaarisen rakenteen ansiosta voimme mukauttaa Funkwerkin Cab Radio -järjestelmän kaikenlaisiin asennuksiin ja liitäntävaatimuksiin asiakkaidemme tarpeisiin. Funkwerkin järjestelmät täyttävät eri suojausluokat käyttötarkoituksensa ja spesifikaatioiden mukaan. Kestääkseen vaikeita olosuhteita rautatieajoneuvoissa, lujuuteen, laatuun ja luotettavuuteen kiinnitetään suurta huomiota.

MESA26 IP54

MESA26 IP54 on MESA26-järjestelmän pääyksikkö. Se täyttää eurooppalaiset vaatimukset käytettäväksi rautatiekulkuneuvoissa ja se on varustettu MT5E-radiomoduulilla, joka täyttää TS 102 933:n mukaiset yleisten verkkojen häiriövaatimukset.

Lue lisää...


Läs mer...

MESA26 CR26

MESA26 CR26 on telineeseen asennettu pääyksikkö MESA26-järjestelmässä. Se täyttää eurooppalaiset rautatieajoneuvoissa käytettävät vaatimukset ja on varustettu MT5E-radiomoduulilla, joka täyttää TS 102 933:n mukaiset yleisten verkkojen häiriövaatimukset.

Lue lisää...

Läs mer...

Junien antennit ja kaapelit

Juna-antennit on sovitettu asennettavaksi junakulkuneuvojen katolle, mikä tarkoittaa hyvin erikoisia olosuhteita. Antennien on kestettävä erittäin kovaa rasitusta, kuten sadetta, lunta, rakeita ja tuulta, kun joidenkin junien nopeus nousee jopa 300 km/h. Antennien tulee kestää myös putoava 16000 V suurjännitejohto, jotta korkea jännite ei johda junaan ja vahingoita ihmisiä. Radiosignaalien siirto on vähintään yhtä tärkeää, juna-antennimme vastaavat erittäin korkeita toiminnallisuusvaatimuksia kaikilla taajuusalueilla 380Mhz - 5,8Ghz. Useissa malleissa on sisäänrakennettu pohjakerros ja ne voidaan asentaa muovipinnoille, kuten tuulettimen kannet tai katto, joka on valmistettu lasikuituvahvisteisesta muovista.

Lue lisää...

Läs mer...

Esimerkkejä lisävarusteista

Telefonhållare med bältes klämma OPH/OPS810R
Puhelinpidike vyöpidikkeellä OPH / OPS810R

  • 360 astetta kääntyvä hihnakiristin
  • Mukana lukittava pidike latausta tai kaiutinmikrofonikaapelia varten.
  • Saatavana myös korotetulla kiinnityspisteellä yksintyöskentelyyn.

Fordonshållare endast för laddning

Ajoneuvon pidike vain latausta varten

Tukeva pidike GSM-R-puhelimen lataamiseen SED OPH / OPS810R, pohjalevy jauhemaalattua metallia. Mukana kallistettava kääntyvä kiinnike ja USB-latauskaapeli. Asenna pidike mukana tulevaan palloniveltelineeseen tai suoraan seinään. Liitä USB-kaapeli mihin tahansa USB-laturiin.

Bluetooth Headset Peltor

Bluetooth-kuuloke Peltor

  • Tasosta riippuva toiminto puheluiden ja varoitusäänten kuulemiseen
  • Push-To-Listen
  • Vesitiivis melua vaimentava puomimikrofoni (IP68)

Power kablage till väska 140510 och 775952

Virtajohdot pusseille 140510 ja 775952

Mukana pistoke ja 2 m kaapeli

Asiakaspalvelu
Onko sinulla kysymyksiä?
(019) 574 5700